Opinie oddział Getin Bank III Punkt Obsługi Klienta w Warszawie

Adres:
GETIN Bank
Świetokrzyska 36
Warszawa
Polska
Liczba głosów: 3
Średnia ocena: 3.3333 na 5.0
  • Średnia ocena: 3.3333
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Opinie:

Byłam w oddziale 27.03.2013 ok.16-tej (moim problemem było pobieranie z karty płatniczej podwójnej wartości rachunku). Po ok. 40 min. oczekiwania dostałam się do stanowiska młodego mężczyzny, który "z łaski" sygnalizował postawą i podejściem do sprawy, że jestem intruzem, a na moją wzmiankę, że jestem dobrym klientem od początku Getin Banku ale chyba odejdę,odparował: to niech pani się przenosi. Problem z kartą powtarza się dalej (boję się jej używać), spróbuję w innym oddziale, przynajmniej odzyskać utraconą kasę.

Data utworzenia: 1 kwietnia 2013, IP: 95.40.25.44

getin bank to najgorszy bank w Polsce. Oszukują tam na wszystkim; na lokatach, na kredytach, na fałszywych polisolokatach.

Data utworzenia: 11 marca 2014, IP: 78.8.0.2

Twoja opinia o oddziale

Zobacz najbliższe oddziały banku Getin w miejscowości Warszawa

Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce dotyczącej cookies