Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Wiecznie nieczynna jedna kasa z dwóch istniejących. Człowiek musi stać od 20 do 40 minut, aby wpłacić pieniądze na rachunek. W tym czasie wczytuję się w napis na ścianie o otrzymaniu nagrody w kategorii obsługi klienta. Żenujące!
Data utworzenia: 1 grudnia 2011, IP:
Brak śmietnika i światła przy bankomacie. Niezbędna latarka.
Data utworzenia: 1 grudnia 2011, IP:
zmieniłem Bank nie polecam pozdrawiam
Data utworzenia: 2 stycznia 2012, IP:
Dwie kasy gdzie jedna czyna brak szacunku dla klienta długie czekanie na przelew gdzie raz jest po jednym dniu a drugi raz pięć dni się czeka
Data utworzenia: 2 lipca 2018, IP: 31.0.125.41