Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Witam . Jestem klientka banku od 4 lat. Zdarza się, że z różnych powodów wpłata raty następuje z 2-3 dniowym opóżnieniem ..Aroganccy pracownicy Banku nękaja mnie niezbyt grzecznymi telefonami ..Uważam to za zbyt daleko posunięta nadgorliwośc i nadużywanie prawa .Jeżeli takie praktyki powtórza się poinformuje o tym zdarzeniu Nadzór Bankowy ..Wypada zachowac zdrowy rozsadek i trochę grzeczniej traktować stałych klientów . . Jolanta Cudo
Data utworzenia: 21 stycznia 2013, IP: 78.8.42.132