Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Beznadziejny oddział. Długie czekanie na swoją kolej, a potem informacje, że system zawieszony albo coś w tym stylu. Brak odbierania telefonów, brak odpisywania na maile z przekazanej klientowi wizytówki pracownika banku. Omijać oddział i cały bank szerokim łukiem.
Data utworzenia: 10 kwietnia 2014, IP: 91.146.249.55