Opinie oddział Getin Bank Punkt Obsługi Klienta w Kielcach

Adres:
GETIN Bank
Sienkiewicza 73
Kielce
Polska
Liczba głosów: 3
Średnia ocena: 2.3333 na 5.0
  • Średnia ocena: 2.3333
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Opinie:

zero kontaktu telefonicznego

Data utworzenia: 12 stycznia 2011, IP:

Zapieprzają kobitki tak że nie ma kto odbierać telefonu, musiałem iść osobiście. Faktycznie mizerota ten lokal.

Data utworzenia: 12 stycznia 2011, IP:

moja ocena to 1!. To skandal,żeby czkać pół dniua w kojlejce w XXi wieku.

Data utworzenia: 27 stycznia 2012, IP:

Czego się spodziewać po pracownicach przeniesionych z Zagórskiej za ujawnienie tajemnicy bankowej!!!!!!

Data utworzenia: 29 kwietnia 2012, IP:

Uwaga na Elżbietę P. lubi opowiadać o klientach na mieście.

Data utworzenia: 17 czerwca 2012, IP:

Bank wie o jej postępowaniu i nic z tego sobie nie robi.

Data utworzenia: 5 lipca 2012, IP:

Twoja opinia o oddziale

Zobacz najbliższe oddziały banku Getin w miejscowości Kielce

Nowe zasady dotyczące cookies. Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści. Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies, w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe. Zapoznaj się z polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.