Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Bank ,w którym zawsze jest kolejka, czeka się na zewnątrz ,ciasnota ogromna. Takie pomieszczenie może być na kiosk z gazetami ,a nie na bank. Owszem bank wykazuje zyski ,ale jest to kosztem kpiny zs klienta. Poza tym bardzo często zmienoiający się personel ,świadczyh to o zatrudnianiu coraz to nowych pracoaników ,zbyt mało zoorientowanych aby pomóc klientowi.
Data utworzenia: 18 listopada 2011, IP:
Dodzwonić się do tego banku jest niemożliwością , dziś próbowałem pięć razy ... i nić. Próbowałem też dodzwonić się na ulicę Starowiślną i też nic. Totalne lekceważenie klienta!!!! Dzwonienie na infolinię jest bez sensu ,nigdy nic nie udało mi się załatwić poprzez infolinię i czas oczekiwania jak w średniowieczu. Jestem mocno zdegustowany.
Data utworzenia: 18 listopada 2011, IP:
Chciałem zobaczyć opinie o innych placówkach Getin banku w Krakowie . Funkcja jest niedostępna. A zatem napewno zbieranie opinii przez oddziały jest wielką ściemą , a wystawiona punktacja jest spraparowana przez pracowników banku
Data utworzenia: 18 listopada 2011, IP:
kontakt telefoniczny niemożliwy niemiła nieprofesjonalna obsługa najgorszy bank pod słońcem kontakt przez infolinię porażka
Data utworzenia: 11 marca 2012, IP: