Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Kolejki, kolejki i jeszcze raz kolejki. Aby cokolwiek załatwić trzeba zarezerwować co najmniej pół dna. Drodzy Bankowcy - może zaczniecie szanować czas swoich klientów.
Data utworzenia: 24 kwietnia 2014, IP: 95.41.41.137
To jest drobiazg w porównaniu z tzw. polisolokatami, które nie są tym czym miały być wg. tzw. doradców klienta. W efekcie mnóstwo ludzi straciło swoje oszczędności na rzecz tego banku. Trzymajcie się od niego z daleka!
Data utworzenia: 21 grudnia 2014, IP: 213.158.222.198
Drodzy państwo, nawet niedawny remont tej placówki oraz zainstalowanie urządzenia do pobierania tzw. numerków (które to już jest niesprawne, tak jak niesprawny był system wyświetlania owych numerów na monitorach) nie zmieniło praktycznie NIC w kwestii oczekiwania na załatwienie sprawy u doradcy bankowego.Zazwyczaj, na bodajże sześć stanowisk czynnych jest max dwa!
Data utworzenia: 12 stycznia 2015, IP: 89.72.82.193