Opinie ING Bank Śląski

Liczba głosów: 16
Średnia ocena: 3.0 na 5.0
  • Średnia ocena: 3.0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Opinie:

Przyjemnie jest tylko jak się konta otwiera a jak się chce wypłacić pieniądze to ludzie nieraz do schodów stoją a obsługuje 1 pani. Jak miałem papierek z zagranicy do podbicia żeby potwierdzić numery konta to powiedziały że szkoda bo po angielsku a po Polsku to by podbiły. Przywiozłem po Polsku to powiedziały że nie maja obowiązku i nie podbiją a dlaczego to pani nie umiała odpowiedzieć. Cóż pozostało zmienić bank.

Data utworzenia: 25 września 2013, IP: 94.224.39.12

Ryzykowne jest przesyłanie pieniędzy przez internet. Mnie potrącili z konta za przesłanie 3,79( trochę ponad trzy dolary) USD ponad 19 Euro ( na dodatek , z konta ,na którym nic nie było. Pieniądze zostały przesłane do banku , który znajduje się w odległości 1,5 km. Czas trwania 5 dni (sic!). Wydaje mi się, że jest to rekord Guinessa ( zarówno opłata , jak i czas transakcji. Wcześniej , otrzymywałem różnego rodzaju " spamy", abym wziął od nich jakiś kredyt. W związku z powyższym , raczej nie czytam informacji ( niechcianych oczywiście) . Gdy zakładałem konto internetowe poinformowano mnie , że operacje przez internet są darmowe.

Data utworzenia: 16 października 2013, IP: 185.18.143.139

Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Pracownicy pomagają w razie problemów, polecam tan bank

Data utworzenia: 1 lipca 2014, IP: 31.41.136.128

Jestem zbulwersowana czasem oczekiwania w kolejce 40 minut do kasy w oddziale banku gdansk ul. Rajska , Po południu powinno być więcej osób do obsługi..

Data utworzenia: 30 kwietnia 2015, IP: 94.254.192.22

Witam ! Dziś tj. 14 gr. br. zamierzałem dokonać wpłaty na konto klienta banku. No cóż, czas oczekiwanie nieco przydługi..ale mężnie wytrzymałem. Natomiast Paniusia obsługująca bardzo znerwicowana. W dużym skrócie: wysłuchałem niechcianych komentarzy dot. realizacji mojej sprawy. Jednym słowem: nie ten ,,segment'' i status zawodowy !!!

Data utworzenia: 14 grudnia 2015, IP: 188.33.49.11

Witam. W dniu 15.09.2017r. w Banku Ing Śląski w Kołobrzegu ok. godz. 13:50 chciałem wypłacić pieniądze z konta ale miałem tylko nr konta i dowód osobisty - NIESTETY PANI w Oddziale przy ul Armii Krajowej powiedziała że gotówkę mogę odebrać tylko w Oddziele w KOSZALINIE, ponieważ Oddział Ing Banku Śląskiego w Kołobrzegu nie prowadzi KASY wypłat gotówkowych. Szybciej i z właściwym efektem załatwiłem sprawę na Poczcie Polskie przy 50 m dalej poprzez polecenie przelewu od Małżonki w Szczecinie do poczty w Kołobrzegu. Dla Banku Ing Śląski przesyłam " brudne słowo". Wieloletni klient. ACH.

Data utworzenia: 15 września 2017, IP: 94.254.140.172

Kiedyś była placówka na Górnej Oruni w Gdańsku ale ją zlikwidowano. Aby wypłacić lub wpłacić gotówkę trzeba jechać do Gdańska Głównego. Mało tego tylko banki są w centrum a gdzie zaparkować auto. Zniesmaczony wieloletni klient.

Data utworzenia: 25 września 2017, IP: 213.192.88.221

Jestem oburzony tym jak malo kompetentna jest obluga w oddziale przy ul. Rajskiej w Gdansku. Kazda z Pan mowi co innego. Stracilem sporo czasu na cos, co okazuje sie I tak nie bylo pomocne w rozwiazaniu problemu. Zero prob szukania rowiazan. Klient pozostaje sam.

Data utworzenia: 27 października 2017, IP: 94.254.228.8

Do banku ING: Złodzieje! Chce wszystkich przestrzec przed bankiem ING. Złodzieje. Niewierzytelny bank. 22 marca 2018 skontaktował sie ze mna pan z działu zabezpieczeń banku ING informując mnie o dokonanym przelewie w sumie na około 5.000,- zł. (W tym przewalutowanie z Euro). Ten pan zadał mi pytanie czy to ja dokonałam przed chwila przelewu na konto pani S. Podajac mi jej imię i nazwisko. Zaprzeczyłam temu gdyz żadnego przelewu nie robiłam. Pan z banku stwierdził, ze dokonano kradzieży z mojego konta w banku ING nakazując zgłosic to przestępstwo na policje. Niezwłocznie zgłosiłam ta kradzież. Nastepnie reklamacje do oddziału banku na ul. Grójeckiej w Warszawie, gdzie pracownica banku poinformowała mnie, ze w przeciągu tygodnia powinnam otrzymac zwrot skradzionych pieniedzy. W tej chwili mija cztery miesiące od tego zdarzenia. Policja twierdzi, ze powinnam juz dawno otrzymac zwrot pieniędzy. Policja jest od ścigania przestepców a bank powinien najpierw oddac poszkodowanemu pieniadze, ktorych ten sam bank nie potrafil upilnowac a nastepnie wraz z organami ścigania szukac złodzieja i odzyskiwać stracone pieniadze. Dwa tygodnie przed opisana kradzieza pani w banku ING na ul. Grojeckiej sama poleciła mi aplikacje ich banku, ktora miała byc super bezpieczna. Po tych dwóch tygodniach hacker włamał sie do mojego telefonu Samsung przekierował cały przelew, przewalutował Euro na złotowki oraz przelał cala sume na swoje konto przekierowujac mój numer na swój telefon potwierdzając w ten sposób przelew. Dodatkowo w celu zatarcia śladów po dokonanym przelewie zresetował mi cały telefon usuwając bezpowrotnie cała jego zawartość. Uczulam wszystkich na instalowanie aplikacji banku ING na telefonie gdyz okazuje sie, ze nie ma w niej właściwych zabezpieczeń i złodzieje łatwo moga sie w ten sposób włamac na konto i ukraśc pieniadze. Od czterech miesiecy prowadze z bankiem ING bezskuteczna korespondencje gdzie przedstawicielka banku notorycznie pisze mi, ze, cytuje; “Przykro nam, ale nie mozemy zwrocic Pani pieniedzy. Przelew zrealizowalismy zgodnie z Pani zleceniem. Pieniadze przelalismy do odbiorcy i tylko on moze zdecydowac o zwrocie kwoty”. W takim razie jesli bank twierdzi, ze przelew zostal wykonany zgodnie z moim zleceniem to po co pan z zabezpieczen banku ING informowal mnie o kradziezy z mojego konta!!! ??? Chcialabym wszystkich przestrzec przed tym bankiem ING. Jest to bank niewierzytelny. Nawet policjancji w trakcie przesluchania powiedzieli, ze woleliby schowac pieniadze “do skarpety” niz powiezyc pieniadze temu bankowi. W korespondencji poinformowalam ten bank, ze jezeli nie otrzymam zwrotu moich ukradzionych pieniedzy bede zmuszona poinformowac media aby przestrzec innych ludzi przed niewierzytelnym bankiem. Bez echa…!!! Dlatego teraz zdecydowalam sie podac to do wiadomosci publicznej spodziewajac sie zwrotu ukradzionych moich pieniedzy z banku ING.

Data utworzenia: 20 lipca 2018, IP: 192.38.137.200

Twoja opinia o banku
Nowe zasady dotyczące cookies. Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści. Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies, w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe. Zapoznaj się z polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.