Opinie mBank

Liczba głosów: 27
Średnia ocena: 3.5185 na 5.0
  • Średnia ocena: 3.5185
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Opinie:

bardzo kiepski bank

Data utworzenia: 31 sierpnia 2011, IP:

Kiedyś był super, ale im dalej, tym gorzej.

Data utworzenia: 8 stycznia 2012, IP:

Umowę do karty wcisnęli mi razem z kontem Aquarius i perfidnie mnie oszukali, choć specjalnie dzwoniłem do Multibanku i tłumaczyłem, że nie chcę karty bo to wiążę się z dużymi opłatami. Mimo zapewnień Pani, że za nieaktywowaną i nieużywaną kartę nie będą pobierać opłat, po roku zabrali mi 500zł. Reklamacji nie uznali, zostałem oszukany i czuję się okradziony przez Multibank. Wycofuję wszystkie oszczędności i przenoszę konto Aquarius do innego banku. Nigdy więcej Multibank.

Data utworzenia: 12 stycznia 2012, IP:

Oszukali mnie i okradli. Proces w sądzie Łódzkim. czytaj nabiciwbrebank.pl

Data utworzenia: 22 lutego 2012, IP:

Bardzo dobre konta młodzieżowe ! Nie prawda, że są to kiepskie banki, bo w mBanku grają czysto. Żadnych ukrytych opłat, warunków.!!

Data utworzenia: 19 marca 2012, IP:

Jak do tej pory przez 6 lat uwazalam,ze Bank ten ma najlepiej zaprogramowana strone do przelawow i bylam zadowolona.Co prawda nie znam wszystkich Bankow w Polsce.Ale ostatnio chcialam wplacic pieniadze i okazalo sie ,ze wplaty teraz kosztuja?? Wiele rzeczy widzialam i przezylam,ale nie spotkalam sie, aby Bank wymagal oplaty za WPLATE!!!.Powyzej 10 tysiecy.. pani w Banku powiedziala,ze oplaty sa zniesione.!! ( chyba szara strefa mile widziana??) Ewentualnie powiedziala,ze przez maszyne.Maszyny czesto sa zepsute zwlaszcza te na Pl.Teatralnym...nie mowiac juz o komuterze. Zapytalam ,co bedzie ,jesli maszyna zatnie sie i bedzie jakis blad? Czy Bank bedzie za to odpowiadal? Pani powiedziala,ze moge zlozyc skarge na pismie....??? Co wtedy, kiedy potrzebne sa pieniadze na koncie dzisiaj?... :( trudno!! ..taki regulamin. Czy Multi-Bank? cofa sie do tylu?....Na to wyglada.Grube "ryby" sa mile widziane z gotowka powyzej 10 tysiecy....za darmo wplaty.A jak jestes biedakiem z kilkoma tysiacami...i klijentem od pewnego czasu....musisz bulic,bo ten Bank robi ci LASKE ,ze wplaca ci pieniadze. * "Polak potrafi" * Na to wyglada,ze trzeba znalesc taki Bank,ktory bedzie zachecal a nie odstraszal klijentow..... Coz takie zycie!!!!!

Data utworzenia: 16 kwietnia 2012, IP:

Chyba se kpiny robią, spróbujcie zamknąć konto indywid + firmowe. Porypało ich z warunkami a kasa która zostaje na koncie jak nie podacie innego konta to zostaje do dyspozycji mbanku czyli wam przepada!!!

Data utworzenia: 12 maja 2012, IP:

hoojowy!!

Data utworzenia: 12 maja 2012, IP:

Kiedy zakładałem konto, koszta za prowadzenie były rzeczywiście niskie. Jednak obecnie pobierają duże prowizje na transakcje i prowadzenie konta (czego na początku miało nie być, jak mnie informowano). Myślę, że wykorzystują status quo, ludziom się nie chce zmieniać banku jak już mają założone konto, a bank zdziera z nich z każdym rokiem coraz więcej!

Data utworzenia: 19 lipca 2012, IP:

Przynajmniej szybko dziala

Data utworzenia: 26 września 2012, IP:

Mamy w rodzinie kilka rachunków bieżących w mBank. Założone bardzo krótko po starcie banku, więc już ładnych parę lat. Karta kredytowa bez żadnych zaświadczeń. Nie korzystam z innych produktów. Na razie nie zamierzam zmieniać banku.

Data utworzenia: 21 stycznia 2013, IP: 78.8.103.203

Nie polecam. Drogo, coraz drożej, stary klient traktowany jak śmieć. Na każdym kroku próbują na czymś naciąć. Jedynym plusem jest strona internetowa.

Data utworzenia: 27 stycznia 2013, IP: 178.43.100.249

Przyznam się, że dziwię się powyższym opiniom. Mam konto w multi od wielu lat. Zmigrowałem się z BZWBK. W międzyczasie miałem przygodę z Lukas/CA; ponownie z BZ oraz Citibank i Millenium. Zawsze Multibank wychodził jako wygrany z porównań. Korzystam obecnie tylko z ich usług (konto, karty, kredyty). Doradcy osobiści na których trafiałem byli słowni (czytaj to co obiecali to dostarczali). Pokrótce odniosę się do powyższych zarzutów: 1. Drogo - hmmm ja nie płacę praktycznie za nic. Jedynie jakieś 30 pln za konto firmowe (tam jest haczyk z wypłacaniem pieniędzy z bankomatów; część wypłat jest na prowizji 3% i trzeba wiedzieć dokładnie który bankomat jest darmowy, a który nie) 2. Obsługa klienta - jak to porównać do kolejek w CA oraz niepracującej infolinii dla kont firmowych po g.16.00 i w weekendy w BZWBK? 3. Karta za 500PLN - nie wiem co to za karta takie opłaty to raczej za platynową kartę. Anyway ja za kartę nie płace nic bo z niej korzystam. Jeżeli ktokolwiek mi wciska produkt którego nie zamówiłem to składam reklamację i/lub robię awanturę. A na pewno na słowach nie należy polegać jak do nich się podpisuje papier mówiący co innego. Czasem działa to w drugą stronę czego jestem przykładem. 4. Sprzedaż produktów (lub jak to nazwano - próba naciągnięcia) - jest pewna zasada której jako klienci powinniśmy się trzymać. Jeżeli sam nie pomyślałeś że jest to Tobie potrzebne to nigdy nie zamawiaj niczego. Ja najczęściej dziękuję po paru sekundach rozmowy, a niechciane maile kasuję. Ten proceder uprawiają wszystkie banki. Jak dla mnie to jest bank któremu jeszcze długo będę wierny.

Data utworzenia: 8 kwietnia 2013, IP: 83.30.113.126

poznalam kilka bankow. nie znam lepszego, rozwiazali kilka moich problemow w doradztwie fibnansowym - jola

Data utworzenia: 28 maja 2013, IP: 89.228.65.58

Ja tam jestem zadowolona

Data utworzenia: 19 lipca 2013, IP: 95.160.231.67

Dno, dno i jeszcze raz dno!!!

Data utworzenia: 29 lipca 2013, IP: 89.68.157.162

mam konto w tym banku już 4 rok i jestem zadowolona nie mam żadnych ukrytych kosztów nie płace dosłownie za nic - ani za kartę, ani za prowadzenie konta, ani za ubezpieczenie karty. Bo jeśli się nie chce za to płacić to się nie płaci. na początku płaciłam za ubezpieczenie karty ale zrezygnowałam bo stwierdziłam że nie jest mi to potrzebne i bez żadnych problemów z tego zrezygnowałam bez żadnych konsekwencji. Moja mama korzystała z kilku innych banków, np. Polbank, GetingBank, Alior i na początku nie miało być żadnych opłat ani za prowadzenie konta a ni za kartę a po 2 może 3 miesiącach wyszły ukryte koszty - musi płacić, a mBanku tego nie ma. Ja osobiście jestem zadowolona z tego banku i nie przeniosę sie nigdzie indziej. Jedyny minus żeby zamknąć konto całkowicie i troszkę długa droga bo nie mogą tego zrobic w każdym punkcie tylko trzeba dzwonić do centrali później wysyłać pismo specjalne i czekać sporo czasu ale poza tym jest super bankiem.

Data utworzenia: 23 sierpnia 2013, IP: 194.31.48.2

Jestem w Multi prawie od poczatku, wyszukiwarka i strona internetowa sa najlepsze ze wszystkich, chociaz i tak nie ma wyszukiwanuiaw historii po nazwie!!! Podejscie do klienta coraz bardziej pedalskie. Ostatnio wprowadzili znienacka oplate za rachunek w walucie , chociaz nikt tam nic nie robi bo maja najgorzsze kursy na swiecie! nawet 5PLN za przelew SEPA\biora w walucie , zeby zerznac jeszcze dodatkowo 10 groszy. Wszystki waluty mam teraz w Aliorze- rewelacja. Jak mi jeszcze wytna jakas oplate to pozegnam ich na zawsze....

Data utworzenia: 3 października 2013, IP: 89.65.104.250

Te pozytywy to chyba bank sam sobie stawia. Uważać na nich!!!! i walczyć o swoje!!!

Data utworzenia: 4 listopada 2013, IP: 31.61.129.199

Dlaczego czlowiek czlowiekowo wilkiem

Data utworzenia: 1 stycznia 2014, IP: 89.230.148.62

Sympatyczna obsługa ,elastyczny frontem do klienta mBank bankiem dla każdego.

Data utworzenia: 15 lutego 2014, IP: 79.184.126.205

W listopadzie 2013 wziąłem kredyt samochodowy on-line. Preferencyjne oprocentowanie miało wynosić 6,5 % . Pierwszą ratę miałem zapłacić na początku stycznia. Jeszcze przed wpłatą pierwszej raty oprocentowanie podniesiono mi na 13,45%. Najnormalniejsze oszustwo. Żeby było śmieszniej na stronie internetowej dalej reklamują się, że udzielają te same kredyty z RRSO 10%. Oszuści i tyle.

Data utworzenia: 3 marca 2014, IP: 91.229.22.2

Bank uniemożliwia mi wypłatę moich własnych środków w euro powołując się na "rozwiązania systemowe". Odpowiedzi na reklamacje idą z szablonu, wysyłają fragmenty Regulaminu bez związku ze sprawą. Podstawy ograniczeń w Umowie/Regulaminie nie potrafią wskazać (bo ich nie ma). Od miesiąca nie mam dostępu do własnych pieniędzy!

Data utworzenia: 2 kwietnia 2014, IP: 109.241.83.211

Bank totalne dno, brak kompetentnych pracowników, opieszałość w podejmowaniu decyzji. Na udzielenie kredytu czekamy 2,5 miesiąca Omijajcie z daleka!!!!!!!!

Data utworzenia: 12 kwietnia 2014, IP: 91.231.248.163

Niestety mam fatalna opinie o tym banku. za wszelką cenę wciskają polisy. Miałem mieć polisę przez 5 lat a tu sie okazało, ze tak wprowadzili nowy zapis w regulaminie, ze w przypadku braku polisy przy wcześniejszej spłacie jest kara. Masz polise nie ma opłaty, nie masz polisy masz opatę. Nie polecam tego banku. czuje się oszukanym klientem .

Data utworzenia: 29 kwietnia 2014, IP: 82.160.41.202

Jak dla mnie najgorszy bank jesli chodzi o organizacje i stosunek do klienta. Jestem z Czestochowy posiadam konta w bps oraz ing ale mbank nie rowna sie z zadnym pod wzgledem najgorszej jakosci uslug. Wplatomat nieczynny regularnie przynajmniej raz w tygodniu. Pomijam ze nie dziala zawsze na poczatku miesiaca gdzie jest najwiecej ludzi. A zeby dostac sie do okienka zeby moc cokolwiek zalartwic z zywa osoba to trzeba sie wczesniej umowic jak do dentysty. To jakis absurd!!! W dzisiejszych czasach gdzie jest taki wybor bankow oni na biezaco zniechecaja!!! NIE POLECAM I ODRADZAM

Data utworzenia: 3 lipca 2014, IP: 94.254.202.181

Ciekawe przecież niema dobrze a tak dobry miał być ten bank ha ha ha

Data utworzenia: 30 lipca 2014, IP: 89.231.118.203

Bank

Data utworzenia: 7 lutego 2015, IP: 185.24.199.2

najgorszy bank jaki znam

Data utworzenia: 3 września 2019, IP: 188.114.75.150

Twoja opinia o banku
Nowe zasady dotyczące cookies. Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści. Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies, w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe. Zapoznaj się z polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.