Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Nie ma możliwości skontaktowania się z oddziałem (to dotyczy banku Millenium w ogóle), nawet kontakt na tel. komórkowy jest ignorowany, maile do pracowników wracają. Efektem są nerwy, stracony czas i poczucie, że klient jest mało ważny. Poza tym, w moim odczuciu, dopóki nie weźmiesz kredytu, wszyscy wokół Ciebie skaczą, potem - nie zawracaj głowy i radź sobie sam.
Data utworzenia: 16 maja 2013, IP: 91.90.161.155