Opinie oddział PKO BP O 1 Dąbrowa Tarnowska

PKO Bank Polski
Adres:
Jagiellońska 1
Dąbrowa Tarnowska
Powiat dąbrowski
Polska
Liczba głosów: 6
Średnia ocena: 3.3333 na 5.0
  • Średnia ocena: 3.3333
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Opinie:

Fatalna organizacja pracy, niekończąca się kolejka do kas, niekompetencja, klienci instytucjonalni bez kolejki a pozostali pół godziny, a może godzinę w kolejce. Nigdy więcej, gdybym nie musiał.

Data utworzenia: 27 września 2012, IP: 83.1.81.90

Kompletna porażka a nie bank. Wieczna kolejka do kas. Klienci jak zło konieczne a ostatnio żeby się nie przepracować to obsługa od 9 godz dopiero. Wszystko fajnie gdyby ktoś to ogłosił wcześniej nie mówiąc o stronie internetowej gdzie do tej pory jest od 8 . I czekaj godzinę przed drzwiami jak d... po swoje. Jedna gwiazdka to i tak o pięć za dużo

Data utworzenia: 21 sierpnia 2017, IP: 178.42.52.142

Tragicznie.personel do wymiany.niemily, niesympatczny.porażka.

Data utworzenia: 28 grudnia 2017, IP: 80.54.75.1

Godzina w kolejce o kazdej porze.

Data utworzenia: 30 września 2018, IP: 37.47.100.130

Najgorszy bank w okolicy minus 1 gwiazdka za obsluge

Data utworzenia: 9 października 2018, IP: 188.146.69.156

Niekompetentna obsługa, rozmowy przez telefon podczas realizacji transakcji z klientem, nieczynny bankomat.

Data utworzenia: 6 czerwca 2019, IP: 217.98.53.176

Katastrofa

Data utworzenia: 12 listopada 2019, IP: 31.0.32.156

Przy kasie obsluguje sie kredyty, inf o lokatach itp, wiec obsluga trwa i trwa. Koszmarny oddzial, do zamkniecia! Mala strata

Data utworzenia: 13 listopada 2019, IP: 80.48.175.115

Z banku zrezygnowałem kilkanaście lat temu powód niewiedza pracowników, chamstwo brak organizacji. Dziś 13.11.2019 r. godz. 15, 10 środkowe stanowisko to samo ignorancja, chamstwo, fatalny bank, gdzie dyrektor. Szanowni Państwo omijajcie to coś. Pozdrowienia dla tej pani, niska owalna na twarzy bez okularów. Nic się pani nie zmieniła z zachowania dziwie się że trzymają takie coś.

Data utworzenia: 13 listopada 2019, IP: 188.146.228.51

tragedia, niekończąca się kolejka o każdej porze. W tym samym czasie Bank Spółdzielczy miał kolejkę pod same drzwi i w 15-20 minut obsłużył wszystkich, a w PKO w jednym okienku dalej stała ta sama osoba, w drugim była obsłużona 1. Bez komentarza

Data utworzenia: 20 stycznia 2020, IP: 80.54.72.45

W końcu nową obsada. Mam nadzieję,że utrzymają się dłużej bo widać pierwszy raz od dawna uśmiech i sympatyczne podejście. Kolejki były, są i będą, ale zawsze są bakomanty dla tych wszystkich którzy chcą sprawdzić stan konta albo wypłacić 100zl.

Data utworzenia: 10 lutego 2020, IP: 217.98.53.32

Najgorsza obsługa klientów jaką do tej pory zaobserwowalam przy licznym korzystaniu z innych banków.Pani dyrektor taka uprzejma,że na interwencję co do fatalnej organizacji pracy, z buta odpowiada,że pracownicy banku mogą obsługiwać klienta nawet cały dzień.

Data utworzenia: 14 lutego 2020, IP: 83.4.193.41

zawsze jestem obsłużona bez zastrzeżeń.Czasami trzeba trochę dłużej postać Kiedy ja zwróciłam się z do Pani Dyrektor w pomoc obsługi mojej chorej mamy , by nie było to dla Niej uciążliwe -bardzo nam pomogła.Dziękuję Pracownikom

Data utworzenia: 19 lutego 2020, IP: 85.28.137.29

Dlaczego bankomaty nie działają? ????

Data utworzenia: 7 maja 2020, IP: 31.0.45.39

Witam, dziś przerzyłem szok. Po pierwsze nie było dziś kolejek banku, byli klienci ale 3 kasy otwarte i kolejka topniała szybko. Po drugie bardzo sympatyczna pani pomogła mi pierwszy raz wybrać pieniądze w bankomacie.Teraz już sobie poradzę sam. Jakby się tak każdy nauczył to by było bez czekania.Pozdrawiam obsługę w banku

Data utworzenia: 18 maja 2020, IP: 217.98.53.32

Bardzo profesjonalne podejście do klienta i bardzo miła obsługa polecam

Data utworzenia: 18 grudnia 2020, IP: 185.227.188.133

Mega porażka , jest to najgorszy bank jaki znam , nic się nie zmienia od lat , długie kolejki , nikt telefonu nie odbiera , totalna masakra , bark organizacji !!;; ŻEBADA , wstyd i hańba !!!

Data utworzenia: 11 stycznia 2021, IP: 5.173.96.63

Okropieństwo . Brak kompetencji , brak wiedzy .

Data utworzenia: 1 marca 2021, IP: 5.173.96.115

Porażka. Kolejki jak za PRLu. Obsługa również jak za dawnych lat. A bankomatbi wplatomat to porażka raz chodzi a raz nie. Jednym słowem najlepiej zmienić kierownika i cały personel. Przenoszę się do innego banku bo to jest kpina i nic więcej.

Data utworzenia: 7 lipca 2021, IP: 80.48.174.151

Tragiczne warunki w banku kolejka aż po samą ulicę brak krzesełek dla osób starszych czy bidonu z wodą przy temperaturze na zewnątrz 25-30 stopni.Otwarte tylko 2 kasy na całą Dąbrowe Tarnowską.Po prośbie i interwencji do pracownika banku zeszła z piętra Pani Dyrektor w sposób krzykliwy i chamski odpowiadała do klientów oczekujących w kolejce. Do jednego z klientów który w sposób krzykliwy domagał się poprawy obsługi klientów wezwała policję.Według mojej prywatnej opinii i mojej krytyki własnej Pani Dyrektor nie nadaje się na to stanowisko jest złym kierownikiem jest porywcza chamska i krzyczy na klientów.To nie jest już PRL.Powinna być miła dla klientów dyplomatyczna umieć załagodzić sytuacje.Powinna sama usiąść na kasie i.obsługiwać klientów jeśli nie ma pracowników w sezonie urlopowym.Nie nadaje się na to stanowisko.Mam ochotę usunąć moje oszczędności z tego banku.

Data utworzenia: 9 sierpnia 2021, IP: 188.147.32.180

Dyrektor Banku w Dąbrowie Tarnowskiej krzyczy na klientów którzy są niezadowoleni z warunków obsługi i czasu oczekiwania w kolejce do kasy.W sposób chamski odnosi się do klientów.Wzywa Policje do niezadowolonych klientów którzy godzinami oczekują w kolejce

Data utworzenia: 9 sierpnia 2021, IP: 188.147.32.180

Mam ochotę wybrać moje oszczędności i przenieść się do innego banku

Data utworzenia: 9 sierpnia 2021, IP: 188.147.32.180

Kolejny dzień w jednostce banku PKO tempo obsługi bardzo powolne uruchomione tylko 2 kasy w jednej z kas przedstawione są warunki ubezpieczenia samochodów.Tempo Żółwie.Ciekawe czy to ktoś czyta.I czy ktoś w końcu z tym zrobi.

Data utworzenia: 8 października 2021, IP: 188.147.39.220

Bardzo miła i kompetentna obsluga.Ciesze się, że Pracownicy przestrzegają środków bezpieczeństwa w tym trudnym czasie.Jestem informowana o nowościach, warto wiedzieć co się zmienia.Najdluzem czekałam około 15 minut.

Data utworzenia: 31 października 2021, IP: 85.28.137.38

Czary mary hokus pokus.Wkładam karte do bankomatu na ulicy sucharskiego i jagielonskiej od ponad roku bankomat nie wciąga karty i nie wyplaca pieniędzy.Godzine pózniej wypłacam pieniadze w bankomacie pko w tarnowie .Automat wciaga karte i wyplaca pieniądze.Coś tu jest nie tak.

Data utworzenia: 26 grudnia 2021, IP: 37.30.49.202

Moze Pani dyrektor by sie tym zajęła i zainteresowała dlaczego tak jest?

Data utworzenia: 26 grudnia 2021, IP: 37.30.49.202

Tak zgadzam się bardzo miła obsługa natomiast bardzo wolna.I nawet ubezpieczenie samochodu i domu mi zaoferowali

Data utworzenia: 26 grudnia 2021, IP: 37.30.49.202

Twoja opinia o oddziale

Zobacz najbliższe oddziały banku Pko w miejscowości Dąbrowa Tarnowska

Nowe zasady dotyczące cookies. Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści. Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies, w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe. Zapoznaj się z polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.