Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Niedouczeni pracownicy. Żeby cokolwiek załatwić najpierw trzeba kontaktować się z Biurem Obsługi, potem dokładnie Paniom w banku przedstawić sprawę potem Panie między sobą organizują "naradę" potem kontaktują się z radcami a po kilku dniach informują klientów o tym co klient im kilka dni wcześniej powiedział. Po co one jeżdżą na szkolenia - za nasze pieniądze podatników? Porażka:-(
Data utworzenia: 17 grudnia 2013, IP: 88.199.129.48
Nie wszystkie sprawy są proste i do załatwienia od reki. mam pozytywne doświadczenia, dziewczyny bardzo zyczliwe i uprzejme, w mojej sprawie odczułam wielkie zaangazowanie, czułam zainteresowanie moja sprawa, żeby w innych urzedach tak było....klient na pierwszym miejscu. Polecam ten oddział banku.
Data utworzenia: 21 lutego 2014, IP: 83.24.163.182