Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Moje odczucia po pierwszym kontakcie z oddziałem - fatalna obsługa klienta. Panie same w sobie nie były najgorsze ale widać słabe zarządzanie personelem. Za mało osób obsługujących w stosunku do ilości klientów. Przyszłam o 16 30 i czekałam w kolejce pół godziny. Osoby przychodzące 5 min po mnie nie zostały obsłużone. Przy mnie kilku klientów krzyczało na panie a panie na klientów. Zbyt mały lokal - w kolejce słyszałam co załatwiają inni klienci. Mam w tym banku kredyt hipoteczny więc moje kontakty ograniczają się do wizyt z okazji nadpłaty kredytu ale na pewno nie wybrałabym tego banku do deponowania oszczędności. Obsługa na poziomie PRL - u i myślę że jest to wina kierownictwa a nie samych pracowników.
Data utworzenia: 8 sierpnia 2014, IP: 89.65.45.130