Opinie Raiffeisen Polbank

Liczba głosów: 6
Średnia ocena: 1.0 na 5.0
  • Średnia ocena: 1.0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Opinie:

lichwiarze

Data utworzenia: 21 lutego 2012, IP:

Lichwiarze

Data utworzenia: 22 marca 2012, IP:

Trzymać się z daleka

Data utworzenia: 6 kwietnia 2012, IP:

POWTARZAM WCZEŚNIEJSZĄ OPINIĘ, OMIJAĆ Z DALEKA, NIGDY NIE ZACIĄGAĆ KREDYTÓW, WSZYSTKO ROBIĄ ABY OSKUBAĆ CZŁOWIEKA,

Data utworzenia: 4 czerwca 2012, IP:

Pracownicy niekompetentni nie znają produktów, które oferują. Osobiście doświadczyłam tego w Żarach. Dwukrotnie ja, raz mój mąż pytaliśmy się o termin wycofania środków i za każdym razem udzielano nam odpowiedzi cytuję " 3 dni" po czym dowiedzieliśmy się, że musimy czekać na nasze pieniądze 14 dni. Kto ma zapłacić odsetki od zobowiązań, które nie zapłacimy w terminie? Jeśli zadaje merytoryczne pytania dotyczące danego produktu to byłam przekonana, że osoby odpowiadające są kompetentne, nic bardziej błędnego. Proponuję automat zamiast człowieka wtedy będę zmuszona zapoznać się z kilunastoma stronami umowy i nikt nie wprowadzi mnie w błąd. Anita Preiss 516195670

Data utworzenia: 27 lutego 2013, IP: 80.51.166.82

Wystąpiłam o kredyt gotówkowy .Dostarczyłam wymagane przez Bank dokumenty. Ustalono moją zdolność kredytową Ocena pozytywna...... i .odmowa przyznania kredytu -kwoty cząstkowej mojej "zdolności kredytowej" .Powód odmowy. ,oczywiście nie na piśmie -nieoficjalnie -jestem zatrudniona od kilku lat w firmie rodzinnej istniejącej od lat 20-u .Dyskryminacja firm rodzinnych ,łamanie praw człowieka ,łamanie praw konstytucyjnych i ......Oto wizytówka Raiffeinsen Bank Polska .A.g

Data utworzenia: 28 lutego 2013, IP: 77.254.26.86

Jak widać na powyższych komentarzach nr IP osoby jest ten sam w każdym komentarzu (oczywiście tym pozytywnym). Co za żenada.. :D

Data utworzenia: 26 listopada 2013, IP: 31.0.119.183

Pani nie usłyszała nic dobrego o sobie dlatego musiała sama sobie podrasować opinie :P

Data utworzenia: 11 lutego 2014, IP: 83.27.121.156

no to już wiemy jakie IP ma komputer pani marzenki

Data utworzenia: 10 marca 2014, IP: 87.207.255.224

A ona jeszcze jest tam Dyrektorką????

Data utworzenia: 11 czerwca 2014, IP: 5.172.247.91

- Niekompetentna obsługa!!!! - Niespójne informacje udzielane w placówce i na infolinii. - Brak szacunku dla czasu klienta. - Niekompletna dokumentacja. - Niepełna informacja o oferowanym produkcie. Od kilku dni bezskutecznie próbuje zamknąć konto syna, który nie ukończył jeszcze 18 lat. Z placówki odesłano nas z kwitkiem, ponieważ zamykanie kont internetowych, ponoć możliwe jest wyłącznie przez infolinię. Po czym na infolinii dowiadujemy się, że jest to możliwe jedynie w placówce, gdyż tam było zakładane konto. Nie polecam tego banku.

Data utworzenia: 2 lipca 2014, IP: 82.177.103.198

Uwaga na nowe przymusowe "ubezpieczenie na życie" karty T-mobile (Raiffeisen) 0,18% salda zadłużenia na koniec okresu rozliczeniowego. To 2.16% w skali roku. W ten sposób po cichu zlikwidowano spłatę zadłużenia bez oprocentowania.

Data utworzenia: 5 lipca 2014, IP: 85.221.145.160

Niekompetentne osoby na infolinii nie rozumiejące co się do nich mów, od dwóch tygodnii czekam na kuriera z dokumentami A oni nie potrafią go umówić w godzinac, które im podaj. ŻENADA

Data utworzenia: 25 marca 2015, IP: 89.229.32.103

oszuści i złodzieje sprzedają toksyczne polisolokaty i jeszcze wmawiają , że to dobra inwestycja

Data utworzenia: 8 stycznia 2017, IP: 46.186.0.174

Dziadostwo i niekompetencja. Wyjaśniam. Dnia 9 października br. w Oddziale banku w Łodzi , ul. Kilińskiego 122/128 złożyłam dyspozychję o przygotowanie aneksu na spłatę mojego kredytu w walucie EURO.Do tej pory, a mamy 16 listopada żaden gnom tym się nie zajął. Fuzje z BGŻ, jakieś kuźwa połączenia co mnie to obchodzi. Napisałam do Centrum Obsługi Klienta . Te ciule nie potrafili nic odpowiedzieć ponad to, że mam się kontaktować z ichnim Centrum Telefonicznym. Dzwonię od 9 listopada do tej pory codziennie po kilkanaście razy . Nikt poza idiotycznie denerwującym zdemenciałym zapijaczony głosikiem zegarynkiem, który pieprzy trzy po trzy nie podnosi słuchawki. DNO DNO DNO. Nie ma z kim gadać. Omijajcie ten bank. Ja chcę się z niego szybko wymiksować to dno. Brak szacunku do klienta

Data utworzenia: 16 listopada 2018, IP: 37.248.158.38

NIGDY, ale to NIGDY nie korzystajcie z ciężko to powiedzieć "usług" tego banku. Obsługa klienta na niskim poziomie, nigdy nic nie wiedzą i pomimo słów "upewnię się i oddzwonię do Pani" kontaktu nie ma, to samo pomoc techniczna. To tylko wierzchołek góry lodowej - SPRAWDZAJCIE przy podpisaniu umowy kredytów w walucie, z którego dnia policzony jest kurs - u mnie różnica 2 dni i 15 tyś złotych. OSZUŚCI. Na przeprosiny wysłali długopis i grzecznie (po postraszeniu KNF i ZBP) zwrócili pieniądze. Moim zdaniem - omijajcie ten bank szerokim łukiem.

Data utworzenia: 7 stycznia 2019, IP: 92.20.143.180

Twoja opinia o banku
Nowe zasady dotyczące cookies. Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści. Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies, w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe. Zapoznaj się z polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.