W związku z przeprowadzanymi zmianami w aplikacji import danych będzie tymczasowo niedostępny. Przerwa rozpocznie się 10 maja. Szacujemy, że potrwa maksymalnie 30 godzin. Przepraszamy za niedogodności.

 

Update:

Szacujemy, że przerwa potrwa do 18:00 11-05-2016.

Update:

Automatyczny import danych jest już możliwy.

 

  


Tagi:

25 komentarze czytelników

  1. Marek

    Czy import z BGŻ BNP Paribas zostanie naprawiony w tej przerwie? Przydałoby się, żeby został naprawiony błąd w imporcie tego banku, bo od stycznia nie działa.

    10 maja 2016 09:27

  2. Kontomierz

    @Marek: Czy zgłosił Pan ten błąd przez link 'Zgłoś uwagę' w aplikacji webowej?

    10 maja 2016 13:09

  3. Dannyp1

    może przy okazji uda się naprawić import z Aliora,
    i tak zgłosiłem przez odpowiedni link, jest nawet numer #7253 z 21.04

    11 maja 2016 01:41

  4. Marek

    Tak, zgłaszałem ten problem. Problemy opisywałem w zgłoszeniach (są wciąż otwarte):
    Zlecenie #6310
    Zlecenie #7070

    11 maja 2016 12:44

  5. fenio

    Problemy z Aliorem były usunięte. Ostatnimi czasy działał bez problemu. Mam nadzieję, że po pracach nadal będzie działać ;)

    11 maja 2016 14:42

  6. Adamo

    Kiedy możemy się spodziewać porzucenia Javy?
    Od roku import w Chromie jest niemożliwy :(

    11 maja 2016 17:35

  7. Kontomierz

    @Adamo:
    Może się uda wdrożyć beta wersję nowego importu (HTML 5 based) 16 maja.

    11 maja 2016 18:04

  8. Wojciech

    A ja się kontrowersyjnie pytam dlaczego Kontomierz jest wciąż darmowy?
    Przy obecnej formule nie ma co sie dziwić, że problemy są naprawiane z dużym opóźnieniem, a nowych funkcjonalności nie widać.

    Od paru lat się "uzależniłem" od Kontomierza i jestem w stanie zapłacić 10zł/mies. czy 100zł/rok za użytkowanie aplikacji, która żyje:)

    W amerykańskich serwisach tego typu czasem jest wersja Lite - bez automatycznego importu oraz wersja Pro z importem automatycznym. Może takie rozwiązanie zachęciłoby twórców do większego zaangażowania w projekt?

    11 maja 2016 18:30

  9. Adamo

    @WOJCIECH

    Nie rozpędzałbym się nadto z kwotami...

    Sądzę, że 100zł/rok skutecznie by odstraszyło bardzo wielu klientów, w tym moją skromną osobę. Mówimy oczywiście o obecnej funkcjonalności
    Co innego gdyby doszły :
    a) narzędzia analityczne dot. inwestycji (giełda/fundusze/pożyczki);
    b) większe bezpieczeństwo (weryfikacja dwuetapowa, backupy lokalne).

    11 maja 2016 22:23

  10. Kontomierz

    @WOJCIECH
    Dziękujemy za uwagę. Pobieranie opłat wiąże się z zapewnieniem wysokiej jakości usługi, na co trzeba poświęcić zasoby. Naszym zdaniem niewiele użytkowników Kontomierza zapłaci i w związku z tym nie sfinansuje to poniesionych kosztów (księgowanie mikropłatności + pensje dla specjalistów).

    11 maja 2016 22:41

  11. Adamo

    @Kontomierz

    W tej chwili, jeżeli się nie mylę, zarabiacie głownie na klientach korporacyjnych i usłudze KontoX.
    W jakim więc celu utrzymujecie usługę kontomierza dla użytkowników indywidualnych, skoro nie planujecie spieniężenia tej bazy?

    11 maja 2016 23:09

  12. Kontomierz

    @Adamo: Mamy plany, których obecnie nie możemy ujawnić.

    11 maja 2016 23:20

  13. Fan

    Jeśli coś jest darmowe to wiedz że to ty jesteś towarem :)
    A tak poza tym świetne narzędzie, tylko przydałoby się szybkie filtrowanie kategorii podczas wybierania bo to wielopoziomowe menu na które trzeba trafić myszką jest słabe.

    12 maja 2016 10:08

  14. Sebastian

    Dalej nie działa :(

    12 maja 2016 11:21

  15. Kontomierz

    @Sebastian: Co dokładnie nie działa?

    12 maja 2016 11:55

  16. Adam

    U mnie już przestał importować Multibank. Najpierw karty kredytowej nie widział, teraz już kredytu nie widzi

    12 maja 2016 22:04

  17. Kontomierz

    @Adam:
    Co do importu kredytów, faktycznie zrezygnowaliśmy z tego jakiś czas temu.

    Co do importu kart kredytowych prośba o zgłoszenie przez link "Zgłoś uwagę" w aplikacji webowej.

    Kilka dni temu zaszła fuzja MultiBanku z mBankiem w Kontomierzu, w związku z tym od teraz na liście zamiast MultiBanku będzie mBank.

    12 maja 2016 22:25

  18. Michal

    Czy wiadomo kiedy zostanie rozwiazany problem importu z Alior Banku? Polaczenie jest nawiazywane, rachunki i transakcje importuja sie po czym następuje błąd w momencie importu kart (mimo, że kart kredytowych w rachunku nawet nie posiadam) i import zostaje zastopowany

    13 maja 2016 17:01

  19. Lompi

    A ja mam pytanie z innej beczki: dlaczego odkąd zaczęliście ostatnie zmiany, to drastycznie spadła wydajność całej aplikacji?

    13 maja 2016 18:44

  20. Kontomierz

    @Michal: Czy problem został już zgłoszony przez link 'Zgłoś uwagę'? Jeśli tak jaki to numer zgłoszenia?

    @Lompi: Czy problem z wydajnością występuje cały czas czy tylko w określonych godzinach?

    15 maja 2016 16:56

  21. MJ

    @Kontomierz: mam ten sam problem co @Michal. Zgłoszenie #7368 z 12 maja.

    Naprawdę fajnie byłoby gdyby udało Wam zrobić się import
    nie oparty na Javie bo już chyba tylko jedna przeglądarka została z jej obsługą... W razie potrzeby zgłaszam się do beta-testów. ;)

    16 maja 2016 21:35

  22. Kontomierz

    @MJ: Wyślij maila na [email protected] z prośbą o dodanie do beta-testerów. Wyślemy linka.

    17 maja 2016 12:08

  23. Marek

    Niestety, import z BNP Paribas mi cały czas nie działa. Czy tylko ja mam z tym problem? Może jestem jedynym użytkownikiem Kontomierza z kontem w tym banku?? :)

    Zgłoszenie na Zendesku cały czas jest otwarte: Zlecenie #7070

    24 maja 2016 15:12

  24. Marek

    Wymusiłem import tylko tego jednego konta w BNP Paribas (Konta -> BNP Paribas -> Zaimportuj /Uruchamia applet w celu zaimportowania tylko tego banku/) i zadziałało :)

    24 maja 2016 23:07

  25. Kontomierz

    @Marek: Jak się importują wszystkie razem to nadal BNP Paribas nie działa?

    26 maja 2016 23:09

Nowe zasady dotyczące cookies. Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści. Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies, w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe. Zapoznaj się z polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.