Uaktualniamy oprogromawanie aplikacji i w związku z tym będzię ona niedostępna. Czas rozpoczęcia: 27-06-2017 00:00, zakończenia: 27-06-2017 07:00. Przepraszamy za niedogodności.
Uaktualniamy oprogromawanie aplikacji i w związku z tym będzię ona niedostępna. Czas rozpoczęcia: 27-06-2017 00:00, zakończenia: 27-06-2017 07:00. Przepraszamy za niedogodności.
26 czerwca 2012 w budżet domowy
10 sierpnia 2010 w banki_gospodarka
30 października 2012 w budżet domowy
21 sierpnia 2013 w pożyczki chwilówki
9 komentarze czytelników
karol_sz
Poważny błąd! Po aktualizacji serwisu nie da się wpisać w aplikacji moblinej kwoty po przecinku, a całość kwoty jest przemnożona przez 100.
27 czerwca 2017 14:31
RemDan
Potwierdzam, przecinek jest przesuwany na koniec wpisanych cyfr, a po przecinku jest dodawane "00", zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w serwisie w przeglądarce
28 czerwca 2017 11:14
Jajj
Potwierdzam.
Wprowadzam w aplikacji:
1 zł -> zapisuje 100zł
0.1 -> 8zł
Kiedy zostanie to naprawione? Supera aplikacja, chciałbym korzystać ale taki błąd ją dyskfalifikuje.
28 czerwca 2017 13:14
Jan
Dziękuję za poprawienie błędu.
2 sierpnia 2017 18:44
Anonim
Od kilku dni nie można się zalogować do kontomierza. Robicie coś z tym?
29 października 2017 21:43
p.skowronski1@wp.pl
Przerwa konserwacyjna przeciąga się. To już trzeci dzień jak nie mogę zalogować się do Kontomierza. Czy to już koniec tej aplikacji?
30 października 2017 06:55
Dudek
Już myślałem, że to problem u mnie na kompie, ale widzę że walka trwa nadal po aktualizacji. Trzymam kciuki i czekam na ponowny start - warto!!
30 października 2017 09:42
Misia
Chyba koniec kontomierza, bo nawet nie ma żadnej informacji o konserwacji, ani o kłopotach, czy awarii. Po prostu od dwóch dni głucha cisza. :(
30 października 2017 10:14
Marek
Znów to samo co tydzień temu, nie można się zalogować, czy tak będzie w każdy weekend?
5 listopada 2017 16:33