Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Jeszcze przed "Santanderem" to było przyzwoite konto "dla ludzi". Teraz to debilstwo to jest może temat na przewód doktorski ale nie dla NORMALNEGO Klienta, a hakerzy i tak was (czyli nas)obrobią.Po drugie - warunki umowne zmieniliście diametralnie, tak więc umowę mogę uznać za rozwiązaną ( albo ja tu czegoś nie rozumię) a prze- cież miało być bez zmian w zakresie opłat i taryf.Nie zmienia się za- przęgu w czasie przeprawy przez rzekę.Mój e-mail [email protected] onet.pl, tel. kom. 502 308 019.Może ktoś się do tego ustosunkuje?
Data utworzenia: 27 września 2018, IP: Brak