Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Odradzam wszystkim ten bank, o ile można to nazwać bankiem, z resztą tak samo jak sieć komórkową t-mobile, jeden poziom. Założyłem dawno temu konto w Alior Banku i wszystko było OK, potem sami zmienili na tą usługę. Po raz kolejny nie da się zalogować do bankowości internetowej. Jeśli chcesz przejść weryfikację telefoniczną to musisz tym ludziom automatom na infolinii powiedzieć jakie masz dokładnie konta. Ja mam ich kilka, zarówno w PLN, jak i w innych walutach i nie pamiętam dokładnie ich nazw, a nawet jakie dokładnie mam konta. W prawdziwych bankach zadaje się w celu weryfikacji różne inne pytania, a ci uparli się na te pytania o konta i koniec. Jak się pomylisz, to musisz dzwonić kolejny raz i od nowa człowiek automat Cię przepytuje, normalnie cyrk. Oczywiście rozwiąże z tym czymś umowę, ale żeby to zrobić to trzeba się udać do placówki, których w Warszawie są 2 sztuki, no po prostu jakieś nieporozumienie. Serdecznie odradzam wszystkim tą instytucję, usługę, nie wiadomo jak to nazwać, bo na pewno nie bank.
Data utworzenia: 28 marca 2018, IP: Brak