Nowy Citibank - importujemy!

KontoImporter importuje już dane z nowego systemu transakcyjnego Citibanku. Zapraszamy do testów!


2 komentarze czytelników

  1. zibi66r

    Witam!
    Mam w Citi tylko rachunek dla karty kredytowej. Dzisiaj po imporcie zostały pobrane od początku wszystkie transakcje i ponadto pojawiło się drugie konto dla tej samej karty kredytowej (zawiera duplikaty wszystkich wcześniejszych transakcji), czyli ogólnie mówiąc zrobił się "bałagan" - zatem jednak coś jest nie tak z importem z nowego systemu Citi. Proszę to jeszcze sprawdzić.
    Pozdrawiam!

    9 września 2010 19:11

  2. anonim

    od wczoraj znowu nie działa import ...

    11 września 2010 08:16

Nowe zasady dotyczące cookies. Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści. Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies, w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe. Zapoznaj się z polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.